środa, 8 maja 2013

Troche czasu do zaoferowania ;)

                                     
Witam ;)
Jak wiecie wyjechałam i jeszcze  nie wróciłam ,ale w domu na 1 dzień byłam .
Byłam na długim spacerku z Timmym i Werką .Szkoda ,że Agaty nie spotkałam ;((( .

Z Timmym ostatnio nie było za dobrze . Miał problemy i Wet powiedział ,że może nie przeżyć D; .
Dzień w dzień jeżdżenie do weta na zastrzyki i jakieś leki ....

Jestem w szpitalu w "Ameryce" i jest tu fajnie ,ale jeden minus ,nie ma PSA ! ;( .

I tak tylko napiszę :
Ten Blog jest prowadzony dla WAS i jeśli nie będzie ani jednego komentarza ,to zawieszę go .






















4 komentarze:

  1. Mam nadzieję, ze z Timmym wszystko będzie dobrze. .. życzymy mu zdrowia.
    Tylko nie zawieszaj bloga, bo uwielbiam go czytać :)
    Pozdrawiamy Julia & Toffi
    a w wolnej chwili - zapraszamy di nas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbujesz go zawiesić a cię znajdę i zabiję !


    Mam nadzieję, że u Timmiego będzie dobrze i, że przeżyję !

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzymy małemu zdrowia <3
    I zgadzam się z poprzednikami. Jest u Cb od paru tygodni, a mimo to jest to jeden z najlepszych blogów które znam .:)
    Pozdrawiamy i serdecznie zapraszamy do nas <3
    Ada i Tosia ;p

    OdpowiedzUsuń