niedziela, 2 czerwca 2013

Zdjęcia i krótki opis wyjazdu ;)

       Jak może wiecie ,miałam jechać na jeden dzień nad jezioro ,ale wyjazd się przedłużył do 2 nocy xD .
Co jak co ,ale ja się bardzo cieszę ;) .
Timmy i Cyma ... no cóż .... ;D . Szkoda gadać ,trochę głupawki podostawali i szaleli nawet w nocy xd .

        Ale ogółem cały wyjazd był całkiem udany ;D . Timmy zaczął się mnie bardziej słuchać i nawet ,jak przez 30 minut siedziałam w domku ,a on bawił się na dworze ,po 1 góra 2 zawołaniach "Timmy ,do mnie!" przychodził ;O .
Nawet jak bawił się z Cymą godzinę a ja z dworu poszłam do toalety ,Timek szedł za mną i czekał pod drzwiami xd


Teraz trochę zdjęć ;









Ja zacny fotograf xd . Ale nic by nie wyszło ,gdyby nie Agata i jej Aparat ;*

I jeszcze apropo psów :
Która rasa wg was lepsza : Owczarek Niemiecki Show czy Biały Owczarek Szwajcarski ?
Pytam osób które się znają

2 komentarze:

  1. Fajnie mieliście. Gratuluje tego, że Timmy tak pięknie się słucha. Zdjęcia też są bardzo fajne :D
    Pozdrawiamy :*
    A&T <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są bardzo fajne : ))
    Według mnie z tych dwóch ras najlepszy jest BOS, jest tak, taki no "inkszejszy".
    ONków jest mnóstwo. Ale też zależy pod jakim względem mamy patrzeć :D
    Jako pies do sportów czy jako do stawiania na pudłach podczas wystaw.
    Ja osobiście za kilka, może kilkanaście latplanuję kupno BOSa z hodowli Biała Pasja- najlepsza w Polsce. Mam zamiar brać udział i w wystawach i zawodach : ))
    Ogółem BOS to fajny pies, charakterek też ma niezły.

    OdpowiedzUsuń