środa, 31 lipca 2013

Cześć ! Jestem Tommy !



            Witajcie !
Wczoraj wróciłam z Gdańska oraz przelotnie z innego miejsca u cioci :P .
U cioci byliśmy na kilka godzin ,i w tym czasie zdążyła się pobawić lustrzanką ,której niestety nie posiadam ,ale postaram się zdobyć . Zdjęcia mam tylko z mojego starego telefonu ,a jak mi kuzynka prześle tamte zdjęcia na pewno wstawię ; ) .

Jak było ?
Było bardzo fajnie ,ale szkoda ,że nie było tam Timka ;/

Kupiłam mu smakołyki z Brit Care i piłkę ,którą ubóstwia xd.

Może o tym już koniec xd


Timmy Złodziej :)




Tommy - Pies Cioci
<pies się ruszał ,zdjęcie rozmazane i starym telem robione 



Po przeróbce :P












Teraz coś o drugim psie :P
Pamiętacie Paco ? Zaczynam jego socjalizację :D
Chciałabym z nim chodzić na spacery do centrum i myślę ,że nam się uda ,bo jest to grzeczny pies na smyczy ;D



Teraz dodam kilka zdjęć z telefonu i możecie mi powiedzieć co o nich myślicie ?
<aparat w telefonie : 2 mgp xd>

Oceńcie zdjęcie proszęęę :P



Pozdrówki !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz