czwartek, 25 lipca 2013

Wróciłam ....

I znów jadę ;/ . Wróciłam przed wczoraj a jutro znów jadę . A nie chce mi się wcale a wcale -,-' .

Chorwacja to magiczne miejsce I wstawię na razie jedno zdjęcie ,ale potem może więcej . Co tu pisać ?
Było super !

A szczególnie po ciszy nocnej :D . Bo życie zaczyna się po północy :D .
No i wyszło tak ,że w 3-osobowym pokoju spało 8 osób w tym 2 chłopaków nawet nie z koloni xd . A ja spałam na półce xd . A to tylko jeden dzień xd . Oprócz tego Lasko i inne takie .

Kończę posta ,bo się nie będę rozpisywać ;# .

Pozdrowionka :D
Dalmacja ♥. Widoczek z okna :D

4 komentarze:

  1. Rzeczywiście pięknie. A co do pokoi- przynajmniej się nie nudziłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem jakie piękne i magiczne, bo byłam 3 razy xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Chorwacja piękna,ale ilość ludzi mnie przeraża :/..

    OdpowiedzUsuń