środa, 3 kwietnia 2013

Dzisiejszy spacer + moja krzywa morda xd

Tak wiem xd ,ale patrzcie na Timmiego xd

   Dziś dzień był nawet fajny :) .
Nie byłam w szkole ,bo miałam stan podgorączkowy :) . Ale potem mi przeszło .
               Byliśmy z Timmym na 3 spacerkach :
    o 9:00 - 15 minut
    o 12:00 - 50 minut
    o 16:00 - 1,5 godziny ;)

               O 16 poszliśmy z Agatą do lasu i spuściłam Timka . Biegał jak szalony ...do czasu ,aż się nie oblepił xd .
Agata z Cymą doskonaliły sztuczkę "pokarz język" a ja i Timmy do mnie . Było dobrze ,bo w oddali słyszał psy ,ale i tak przyszedł :) .

Dodaję też zdjęcia ,na którym jestem ja i Timmy i proszę o nie kopiowanie ,bo mam taką dziwną twarz ,bo mnie Timmy łapami kopał a na się patrzyłam w obiektyw xd . Agata ma też filmik ,ale musi go obrobić :) .

A teraz zdjęcia xd :


Cymcia :)


Timmy ♥
Cyma je śnieg xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz