piątek, 12 kwietnia 2013

Przywołanie się pieprzy ;/

               Tak jak w tytule ,przywołanie nasze legło w gruzach . Znaczy ,jest nawet spoko ,bo pies do mnie przychodzi ,ale ten jeden raz nie przyszedł . Jeden raz za dużo ;/ .
Byliśmy z Agą i Cymą na polu . Było to bodajże w środę ? Co prawda ,byliśmy już po 1,5 godzinnym spacerku . Spuściłam Timka i ćwiczyliśmy przywołanie . Było OK . Nagle Timmy zaczął się oddalać . Poszedł do domu -,- .
Znalazłam go za schodach ,przed drzwiami wejściowymi . Dostał w ode mnie w zad ;) .
               Jakby tego było mało ,moja koleżanka szła z "labkiem" na spacer . Pies ma 9 miesięcy i to był jego chyba 5 spacer w życiu -,- . Oczywiście uciekł i to bez obroży . Więc złapałam jej go ,bo on by nie przyszedł -,- .
Tylko Cyma się słucha ,ale to dlatego ,że Agata spuszczała ją ze smyczy już od pierwszych dni w nowym domu .
A mama mówiła ,że Timmy mógł uciec ,bo już mu było zimno .

Oprócz tego spacerku ,były jeszcze inne ,ale takie "zwyczajne"
W sobotę 6 kwietnia byłyśmy na 2 spacerkach razem . Jeden był od 9:00 do 11:30 ;) ,a drugi od 20:00 do 21:00 . Znaczy ,Aga mnie odprowadzała do domu ,więc na wzięłam psa i ją też odprowadziłam xD .

             Dzisiejszego spacerku lepiej nie komentować xD .
Po pierwsze : Wszędzie ON ,Oczywiście w typie i to takie ,które odbiegają od wzorca ,tak ,że się tego nie da opisać .
A poza tym ,Śnieg topnieje !!! Na polance jest tak wielka kałuża ,która wygląda jak staw i sięgała Cymie pod brzuch ;P .

Oprócz tego ,szliśmy po błocie ,w którym prawie pogubiłyśmy buty ,i śledziły nas kaczki . Po drodze do domu spotkaliśmy 2 sarny ,szukające jedzenia . Oczywiście moja babcia codziennie je dokarmia :) .



I jeszcze jedna informacja :
Timmy nauczył się 2 sztuczek i 3 prawie :)
Umie mi wskakiwać na plecy ,co się przyda w frisbee i kłaść mi łapy na stopy ,przy czym idzie za mną do przodu :) .

To by było na tyle . Dziś bez zdjęć ,ale potem myślę ,że będą ;)
                                                               Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz