środa, 20 marca 2013

Tak po prostu .. . :) Zadajcie mi pytania :)

Taki post ,w którym możecie mi zadać pytania w komentarzach :) .
Dziś koleżanka przyniosła mi rybki :) . S to czy gupiki xd . Czy ktoś się zastanawiał ,z kond ta nazwa xd ?
Więc ,dziś coś o Franiu ,tak ,aby post nie był zbyt pusty .

Franio ,jak już ten kto czyta bloga ,wie ,że jest to żółw żółtolicy . Dziś miał zmienianie lokum i powiem ,że wyszło świetnie :D . Ma on teraz 3 razy większe akwarium i wysepki :) .
Tata kupił mu też specjalne jakieś mięsko dla żółwi ,ale ja tego nie trawie i nie wnikam w to .

Jak już pisałam ,dostałam też 4 gupiki : ) . Mają one na razie akwarium po Franiu ,ale to nic . Jeszcze dokupię rybki <może> . Jak je nazwać ,oto pytanie ?

A u Timka wszystko OK . Byliśmy na spacerze i pobawiliśmy się w "przeciąganie patyka" na dworze xd .

Tak więc ,u mnie po staremu xD .
Zadawajcie pytania i piszcie co wam wytłumaczyć ,może :) .

P.S. Zapraszam na fotobloga koleżanki  Izy :)  <klik ;)>


3 komentarze:

  1. Jestem za postem o mowie ciała psów. Np. wiele osób nie wie, że ziewanie albo oblizywanie się to sygnał uspokajający ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny BLOG :3
    Kocham psiaki .
    Już obserwuję <33
    Dodaje do ulubioonych :3
    Zapraszam do siebie ---> www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie masz obserwatorów ??
      Nie mogę znaleźć ? ♥

      Usuń