czwartek, 28 marca 2013

Zdjęcie ;)




                 Nie ,dziś nie ma Cymy ,bo byliśmy z Timmym sami na spacerze ;( . Ale ,czy jeżeli jest się samemu trzeba się nudzić ?!

                Więc ,byliśmy sobie w lesie i na stadionie . Spuściłam pieska i się bawiliśmy rękawiczką ,bo nie wzięłam zabawek i szarpaka  ;/ .
                Niedługo święta ,a jak święta to psa trzeba wykąpać . Nie mówię ,że wszyscy muszą kąpać teraz psa ,ale Timmkowi jest to potrzebne xD . Śmierdziel codziennie chodzi po błotku ,ale jest czyszczony wodą pod prysznicem ,a kąpiel z "olejkami" jest co ok 1,5 tygodnia :) .

                 Ale wracając do spacerku . Nie miałam smaków ,spuściłam psa ,ale jak go wołałam to do mnie przychodził O.o . NIESAMOWITE !

                 Z Timmym się do siebie "zbliżyliśmy" . Chodzi mi o to ,że teraz chodzi za mną za każdym razem do pokoju i się bawimy ;) .
Wzięłam się też za moich rodziców i powiedziałam im stanowczo " NIE " dawaniu psu jedzenia przy obiedzie .


To tyle na dziś ;) . Dodaje jeszcze zdjęcie Timmiego ze mną xD


xD
                        

4 komentarze:

  1. Czekam na wiosnę i na nasze zdjęcia :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. sory ale miałam dziś trochę roboty ;_;(święta)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, fajny :33
    Usuń weryfikacje bo wnerwia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny York ;) Bardzo podobny do mojego.
    Pozdrowionka
    Nika&Nodi

    OdpowiedzUsuń